Lite så känslig.

Det är något fel på mig. Jag är varken preggo eller har den där himla trevliga PMS veckan. Ändå bölar jag som ett barn till precis allt. Måste skärpa mig omedelbums innan folk börjar ta mig för en trettonårig emoflicka!


Ih!

Provade hur som helst precis en fantastisk klänning som käraste mamma köpte till mig i Västerås. Blev (ingen chock här!) genast på lite bättre humör. Frågan är bara när den ska komma till användning. Får peppa folk till att gifta sig lite mer. Alla var ju så jävla bra på det förra året. Kom igen nu kompisar! Ni får ställa upp lite på mig nu. Behöver valsa runt i en sidendröm tillsammans med en mörk, lång skönhet. Kapish?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0