Long time no see....

Jag är kass med bloggen just nu. Det blir lätt så den här tiden av året.

Jaha vad har hänt det senaste dagarna..pff...orkar inte.... vi tar det kort!

Fredag - Karatefylla, träslöjdslärare (sug på den ni, och lena skratta lite tack), fina kollegor och påhittade gatunamn.

Lördag - Akut soffläge med geten, absolut inga fysiska aktiviteter någonstans.

Söndag - Promenad, promenad, promenad, fira morsdag, fika med släkten, middag hos Nikolaj, Caroline och Tilde. Efter det hem och akut soffläge igen tillsammans med Erik. Såg en väldans bra film och gottade oss.

Måndag - Semester minsann! Thai-lunch och sedan satt vi på min gård och töntade oss. Han med sin nya kamera och jag med min dator.


Imorgon ska jag ut med min finasta Maria. Det var år och evigheter, till och med en bebis senare (tjo nej, inte min), sedan vi var ute tillsammans sist.



Fina Maria. Och min fagra arm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0