Long time.....

....no see!


Som jag njöt när jag var hemma i Västerås. Ni förstår inte vilken lycka! Äntligen tillräckligt (okej, nej, det blir aldrig tillräckligt) mycket tid med familjen.

Åkte till Dalarna och hälsade på pappa och farmor ett par dagar också. Lattjade lite i Peters studio och blev med tatuering minsann! Bild kommer i ett annat inlägg. Lovar!

Valborg spenderades tillsammans med Lisa, Empa, Lena, Bea och min nyfunna vän Erik.

Vi hade långa,många och djupa diskutioner om precis allt man inte ska prata om på fyllan.

Tog ett gemensamt beslut att vi inte skulle äta mat, för att vi inte orkade grilla (vafan?) och fjortisfyllan var ett faktum! Jag kan berätta utan att nämna några namn att några la pizzor och att någon kom hem i häktesbrallor (eller var det tröja?). Hmf.

Själv lyckades jag bara bli lite inlåst på en kyrkogård. Tack och lov inte ensam!

Nu ska jag snart kila hemåt till mina kära rörmkokare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0