Nu glömmer jag det.

Jag har hittat mitt kort och det är jag väldigt glad över. Sen finns det väl andra saker som gör mig lite mindre pepp just nu. Men jag ska verkligen försöka släppa det och ha kul den här veckan.

Det händer så otroligt mycket roliga saker och jag har så mycket att fixa med innan onsdag. Puha!
Jag stressar upp mig i onödan. Jag vet att det är så och att jag borde släppa allt. Det löser sig!

Bokade om nageltiden till imorgon och om håret inte hinns med innan helgen så är det faktiskt ingen katastrof.

Är alldeles för trött för att laga mat. Alldeles för trött för att hämta vatten. Alldeles för trött för att bry mig om någonting annat just nu än. Ja. Det.

Kan någon trolla hit sushi? AH!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0