Nobody has it easy

Så jag gick alltså ut igår. Det var trevligt men mina tankar var någon annanstans. Känner mig så jävla brain-fucked nu så jag vet varken ut eller in.

Förklarade för honom och han förstod. Det visste jag iofs att han skulle göra.

Vi delade en taxi hem och jag vek mig nästan dubbel av skratt. Fina fina taxichaufför!

Har sovit så jäkla dåligt inatt. Kanske grund av mitt onödigt höga alkoholintag i helgen. Kanske av helt andra orsaker. Trötta mig!

 Åkte i alla fall till bästa familjen Sandgren-Pedersen och hälsade på min älskade guddotter vid lunch
 idag, och kom precis hem därifrån. Vi har myst hela dagen och tittat på Eat, pray, love.


Nu ska jag jag hoppa in i duschen och hålla tummarna för att allt känns lite, lite bättre sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0