Som förr. Yey!

Är fan ingen tant längre och lyckan är total! Det är inte så tokigt det här nya. Tvärtom!

Kvällen började ju helt fantastiskt när Eric vann så jag var på superduber bra humör redan innan vi gick ut
(vilket vi inte gjorde förrän kl. var över 02.) Långa djupa diskutioner på den lila soffan drog ut på tiden.

Vi träffade trevliga män på ett ställe vars namn jag inte minns. Pratade om drömmarnas trädgård, höftbens-slickeri (den biten stog geten för), fladdrigt och krispigt och om den biologiska klockan. Jojomensan. Fina grejer!

För en gångs skull slocknade Lena tidigare än mig (mega chock) och jag satt ute på min gård till klockan 07:00 imorse med en trevlig herre och diskuterade gamla hus, högstadiet, möllan vs lilla torg-människor och säkerligen en herrans massa andra intressanta saker eftersom vi blev kvar där på trädäcket en halv evighet. 

Sedan kilade jag upp i lägenheten till en sovande Lena. Skrämde nog ihjäl grannarna på kuppen också när jag började rycka i fel dörr (dem taskmörtare har tagit bort sin välkommen skylt, oerhört förvirrande).

Kommer sova så gott så gott inatt. Galet trött och galet glad.




Kolla arga tjejen igår (fortfarande i pyjamasen innan utgång).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0