New make up

Lyckades äntligen komma över den svart och vita smokey eye effect från Max Factor. Helt okej resultat för att vara en ögonskugga i krämform men jag är skeptisk till hållbarheten. Man måste nog grunda och låsa in ordentligt med andra skuggor för att den här godbiten ska sitta en hel kväll.

Testade den lite snabbt på ena ögat när jag kom hem och resultatet ser ni nedan (never mind mina klumpiga ögonfransar).
Cam-bilderna gör skuggans färg mer rättvisa än de första två som är tagna med kameran.





Struntade i allt vad kajal och eyeliner heter och körde smokey eye effect under ögat också.







Isadoras läppstift Golden Glitz fick också följa med mig hem idag och jag är redan helt galet förälskad.
 
Jag börjar alltid med en läppenna över hela läppen för längre hållbarhet (och enligt mig ett snyggare resultat). Idag använde jag mig av en från Make up store i i färgen GUM.

En närmre titt...







Oj vilket långt sminkinlägg det blev!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0