nattblogg.

Jag har haft en riktigt bra dag (jo trots att jag inte fick upp någonting på väggen). Får hitta någon som kan hjälpa mig i dagarna. Annars tvingar jag Richard när han kommer och hälsar på nästa vecka. Haha! Vilken syn. Hade kanske till och med klarat det bättre själv. Nej nu är jag taskig! Förlåt förlåt.

G var iaf snäll och förklarade för mig att jag inte kunde spika i väggarna. Tur det.

Längtar massor tills imorgon för då kommer bästa Karrosen hem. Och på torsdag ska vi ut med jobbet och käka och dricka gott på La Roche. I helgen blir det utgång och kusinfest. Vilken bra vecka!

Min magkänsla säger mig att mars kommer att bli en spännande månad.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0