Kärlek i tystnadens tid

Peter Lemarc gör mig lugn ikväll.


Imorgon ska jag  iväg och handla till festen. Puha! Får smöra för mina vänner med bil tror jag. Är verkligen ingen bussmänniska! Inte glömma nageltiden heller Mathilda. Åh vad jag önskar att den här veckan hade fler dagar (och färre arbetstimmar).

Kommer gråta en skvätt (ok, många skvätt) när mamma kommer ner. Så glad att jag får fira min födelsedag med åtminstone en liten del av familjen. Vi ska ut och käka middag på söndag med släkten här nere. Tar gärna emot tips på trevliga ställen!

Storasyster Sandra kommer på fredag också tillsammans med Marie och Maria från Stockholm. Galet kul! Det blir en riktigt brudfest det här. Tråkigt att det är lite långt för mina Vässan-vänner men jag åker ju hem över påsk och då får jag försöka hinna med att träffa alla.

Nu ska jag försöka få mig lite värdefull sömn. Det har varit dåligt med det på senaste!



Jag och lillasyster Hanna ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0