Jag kommer, jag kommer, jag kommer.

Hej fina ni!

Glömde min och bästis Gorans skype-date igår. Sjukt elakt! Men jag hade andra trevliga aktivetet för mig och ja gissar att han förlåter mig. Vi tar ett glas vin ihop över datorn ikväll istället. Sugen på rosé nu när det är så härligt väder!

Ser verkligen ut som hej kom och hjälp mig. Skulle behöva ett stycke hårborste, men jag lovar inte ens världens bästa concealer kan hjälpa mitt idag lite lätt rosa ansikte.

Jaja. Mindre viktigt! Nu ska jag jobba vidare.

Dagens låt är föresten Veronica Maggio - Jag kommer

Lyssnar sönder den. Helt underbar!

STOR BLÖT JÄVLA VÅR-PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Jakoblejla

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-05-06 @ 11:12:42
URL: http://jakoblejla.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0