Akuuuut soffläge.

Jag är så trött på mig själv så jag kräks snart. En ny vit månad känns inte långt borta!

Vi hade jätte trevligt igår jag Elma och Lena, men det blev lite för mycket för mig och det får man sota för idag. Aj aj huvud aj! 

 Och vilka fantastiska saker jag kläcker ut mig när jag är onykter. Underbart! Nej, det är verkligen inte okej.
Varför säger jag saker som jag inte ens menar?
 Mycket onödigt. Tror iofs att jag vet varför, nu när jag tänker efter. Suck pust. Stekpanna i huvudet på mig!
Det här går ju fan inte.  
Ställer nog in kvällens planer för jag är verkligen inte pepp längre. Finns något annat jag hellre vill göra.

Men nu ska jag inte gnälla mer för Lena har det mycket värre. För hennes del slutade på akuten (precis som jag skämtade om i mitt förra inlägg). Och ja. Det var skornas fel!

Jaja. Nu måste jag ta tag i mig själv och göra någonting av den här dagen.



Over and out.


Kommentarer
Postat av: a n n a

nämen, hur lyckades lena :D

2011-03-26 @ 16:05:00
URL: http://a-n-n-a.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0