aj aj aj


Då checkar vi av årets fylla och planerar en vit månad igen. Aj mitt huvud! Var på Debban igår och dansade loss med Johannisen och co. Tur att det var nära hem sen och att jag inte gjorde någonting alldeles för dumt. Bara halvt. Men jag bjuder på det! En del människor som har hört av sig angående mina sms igår och det bjuder jag fan också på. Har försökt översätta idag men det är knappt så jag vet själv vad jag försökt säga i vissa av dom.

Allra finaste Lena kommer hit snart med cola och så ska vi laga bakismat ♥

Ikväll vet ni vad som gäller gott folk.......
                                                             MELODIFESTIVALEN!                                                                                           Och är man vän med Mathilda så röstar man på Eric Saade. Okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0