Sol glass och studenter!

Har precis kommit in från stortorget 31 där det bjöds på glass av våra kära (inte lika kära när vi fryser på vintern) hyresvärdar på kontoret, Vasakronan. Nom nom, det var inte äckligt någonstans!

På lunchen utförde jag dagens goda gärning när jag knöt en förfriskad manlig students skor. Jag, Lena och Miso tjoade ikapp och "highfivade" med de fina blivande arbetslösa, för man blir ju så pepp när dem är så glada!

Gårdagen spenderades tillsammans Christoffer på lilla torg. Trevligt värre! Slank ner ett och annat glas vin och det var precis vad jag var sugen på. Bra skit.

Kvällen idag blir hur lugnt som helst. Ska glida runt i min tjusiga pyjamas hela helgen tänkte jag.

Mmm!




Blåsig bild från taxiresa igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0