En obalanserad lördag.

Jag orkar inte ens ångra mina karatefyllor längre. Det är helt okej så länge de bara dyker upp max tre gånger per år. Och om inte annat så skriver jag hysteriskt roliga sms på fyllan som mina vänner kan skratta gott åt. Bjuder liksom på det. 
 
Nu fick jag även för mig att jag skulle ringa en gammal bekant och berätta någonting. Minns inte vad. Men det var säkert jätte viktigt (läs: inte alls).

Inte lika viktigt som att jag ljög för taxigubben och sa att Lena hade världsrekord i att hålla flest vinglas, på en och samma gång. För att hon skulle få ta med sitt på färden. Och det fick hon ju. Duktiga geten! Hon spiller inte hon. Aldrig. Pff.

Vaknade igår fullt påklädd med samma smink som kvällen innan. Inte alls okej. Kommer nog aldrig se pigg ut igen. Fyfan va skabb.

Ikväll ska jag pallra mig till gymmet och sedan mysa med familjen som åker hem imorgon.

DEPP! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0