Gäsp.

Nu är jag trött!

Idag har jag varit hos Linda på Hansa och blivit lite snygg (hoppas jag iallafall, får väl höra vad kollegorna har att säga imorgon). Men jag är nöjd. Låg på den där satans britsen i flera timmar. Kissnödig var jag också, det blev jag redan tio min in, och fick absolut inte gå på toaletten. Ih! Jag låg där som en spratteldocka på slutet.

Hur som...

Imorgon ska jag,Lena,Marie och Miso gå på sminkshopping,bio och käka middag tillsammans. Tror att det blir hur skoj som helst. Kvällens mål är att hitta en man till Miso, som kan klippa hennes gräsmatta (läs: ja den riktiga gräsmattan). Kanske borde skaffa en nu jag också, som kan vattna min stackars blomma (läs: ja en riktig blomma, snuskhummer!) och ge mig godnattkramar.

Mm.

Sov så gott nu vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0