Friday I'm In Love

Äntligen fredag! Veckan har visserligen varit hur mysig som helst tillsammans med familj och släkt MEN jag är galet trött, och behöver sova en hel natt (gärna en halv dag också).

Igår var jag ute och käkade middag tillsammans med Mamma, Pappa Ö, lillebror, lillasyster, Nikolaj, Carro, Tilde och moster Nettan. Slurkade i mig sniglar och hummersoppa. Nom nom! Sedan blev det en sen kvällspromenad med lillebror och hunden. Många minnen på den vandringen. Mmm. Det här året har gått så galet fort!

Efter jobbet blir det direkt upp i lägenheten och byta om till träningskläder. Och efter gymmet tror jag bestämt att jag behöver sola tio minuter. Tycker att jag blivit lite blek igen. Och det kan vi ju inte leva med. Pff!





Jag och Tilde i påskas! Där kan vi snacka blek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0