I let the bad ones in and the good ones go

Gårdagen var minst sagt speciell, men jag vill inte använda ordet dålig. För den fick mig att inse att det inte längre handlar om vad jag vill utan vad jag behöver. Och vad jag behöver mest just nu är tid.

Är på hyffsat gott humör idag ändå. Har en mycket trevlig helg att se fram emot med ett hemligt kalas på dagen imorgon och "hejdå-fest" för Veronica på kvällen. Hon flyttar till Jönköping på måndag vilket givetvis är väldigt tråkigt. Kommer att sakna våra vinkvällar som fylldes främst av galet mycket snack om det motsatta könet!





 Jag och Veronica på den gamla goda tiden då jag och hennes tvillingbror precis hade
gjort slut och det var fest hela tiden. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0