it's official

Härmed bekräftar jag att Mathilda Ed är singel på nytt.
Med hänvisning till ovanstående ber jag alla mörka, långa, manliga skönheter att bjuda ut mig på middag omedelbums!

Nej men skämt åtsido.

Det är faktiskt jäkligt tråkigt hela grejen. Men nu har vi försökt och försökt och vi är helt enkelt inte på samma plats i livet, vill inte samma saker. Synd, men det känns ändå skönt på något sätt. Lite som en sten som lättat från hjärtat. Och no hard feelings mellan mig och G. Han kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.

Så nu behöver ni inte fråga om den saken. Jag mår bra och det gör nog Gabriel också skulle jag tro.

Nog om det.

Gårdagen var speciell. Jag och Lena drack äckelpäckel drinkar på CG och blev kanon fulla. 
Sprang in i min gamla kärlek Domenique och hans entourage som jag inte träffat tidigare. Trevliga typer. Gjorde tydligen ett fint intryck också eftersom jag fick ett jäkligt kul sms från en av herrarna imorse. Haha. Jag måste be Geten att hjälpa mig att svara imorgon. Roligast av allt är att han måste bett Domeniqe om mitt nummer (eller åtminstone fullständiga namn). Inte alls awkward, inte alls...

Jaja. Någon efterfest blev det tack och lov inte i alla fall. Och tur var nog det för det hade aldrig kunnat sluta bra.

Nu ska den här tjejen slänga sig i sängen.

Imorgon åker mamma hem och då ska jag gråta en skvätt.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0