Hua!

Tråkigt start på dagen med en kollega som blev dålig. Men ambulansen kom och nu verkar det vara lugnt.

Ikväll ska jag städa och tvätta. Eventuellt träna om det hinns med. Större chans nu när jag insett hur nära det faktiskt är (ligger ett två minuter gångväg från mig). Imorgon blir det en tur till IKEA med en vän och powerwalka med Johanna senare på kvällen! En solning också kanske? Karro kommer ju faktiskt hem från Thailand nästa vecka och jag kan ju gissa att hon ser ut som en väldigt mörk pepparkaka (avis jag? Pöh! ... Jo faktiskt)

Längtar ändå mest till på torsdag då mamma kommer ner ♥ 

Sitter och lyssnar på en väldigt fin låt på Spotify. Sometimes love just aint enough heter den!

There's a danger in loving somebody too much,
and it's sad when you know it's your heart you can't trust.
There's a reason why people don't stay where they are.
Baby, sometimes, love just aint enough.

Now, I could never change you
I don't want to blame you.
Baby, you don't have to take the fall.
Yes, I may have hurt you, but I did not desert you.
Maybe I just want to have it all.

It makes a sound like thunder
it makes me feel like rain.
And like a fool who will never see the truth,
I keep thinking something's gonna change.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0