Aj!

Mina älskade njurar är igång igen och gör livet till ett helvete för mig. Men nu har smärtan lagt sig lite så förhoppningsvis kan jag jobba vidare och slipper ännu en tur till sjukhuset. Puh! Ja nu tycker jag faktiskt lite synd om mig själv. Gnäll-Mathilda.

Funderar på om jag pallar att gå ut och sniffa parfymer på lunchen.
Min gamla favorit är slut så nu tänkte jag testa något nytt. Har fastnat för Gucci Guilty som doftar helt underbart!





Känner mig otroligt utvildad idag. Tror dock det blev lite väl mycket snack om alla ♥-dag igår. Drömde inatt att det kom ett blombud till jobbet
som gav mig en stor inslagen bukett (vad jag trodde var en bukett). Och när jag drog av pappret runt om så var det ingenting i, förutom en lapp där det stor "HAHA". Lite lustigt iofs!

Nu ska jag köpa en smoothie. Hejs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0