Yesterday

Körde AW med ett gäng kollegor igår. Verkligen hur trevligt som helst! Jag och Lena drog oss hem till mig
vid elva tiden och det tyckte jag var väldans duktigt. Tur att det inte var onsdag eller torsdag för då hade vi garanterat gått vidare.


Ska shoppa loss lite för presentkorten jag fick i födelsedagspresent efter jobbet.
Hoppas hitta riktigt fina kuddar till sängen!

Ikväll blir det bara mys i min ensamhet framför någon dålig film. Ser fram emot det!

Eventuellt skippa att leka cheerleader inatt. GE MIG ETT...

Damp-deluxe!

Lena klagar på mina K:n. Jag är fan jätte duktig.

Mrrr...


Kommentarer
Postat av: Geten

DU ÄR ETT K!!!!! Och mina var bäst.

2011-04-06 @ 16:30:41
URL: http://bitterfittebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0