Igår.

Det var en trevlig kväll. Speciell på många sätt.

Den började på lilla torg tillsammans med Annika och Boogie och slutade hemma i sängen klockan 08:30, efter att ha suttit halva natten på en ballkong och druckigt vin med en söt. Väldigt söt.

Nu ska jag traska hemåt. Om jag vågar. Har spenderat dagen och kvällen tillsammans med bästa moster Nett.
Jag behövde verkligen ventilera efter den här veckan och jag är så tacksam för att hon lyssnar, och kommer med goda råd. Vet dock inte om jag blivit något klokare. Förmodligen inte!

För en gångs skull så har jag absolut ingenting planerat de kommande dagarna. Så himla skönt!

Nu går den här trötta, lätt förvirrade Mathildan snart och lägger sig.

Natti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0