Saturday

I lördags började jag, Lena och Anton kvällen hemma hos mig med så mycket bättre och lite glad-dryck!
Drog sedan vidare till möllan (jag fick ge mig) och det blev en riktigt lyckad kväll. Träffade Lenas tok-söta vänner och drack kanske ett glas (eller två) för mycket.

Majoriteten av gänget drog vidare till Retro. Jag och Anton flydde till lilla torg! Lena mötte upp oss lite senare och slog den sjukaste kullerbytan utanför C&G! Jag var sämst med kameran så jag kan tyvärr inte bjuda på så mycket bilder, men tre stycken har jag lyckats rota fram.  


En snygg Lena!


En Anton!


En Mathilda!

Kvällen slutade där den började. Hemma hos mig tillsammans med Anton och Lena! Var inte avundsjuk när Lena steg upp klockan halv åtta på söndagsmorgonen. IH! Kanske tur att vi inte ringde efter den där drycken. Hah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0