Min helg.

Helgen var bra skit. 

Mös hemma hos Johanna med Emma och Malin i fredags. Och lördagen var... som lördagen var!
Lunchade med morfar,Kerstin,Nett,Lollo och Cia. Shoppade lite nödvändigheter, och sedan promenixade jag hem och mös framför TV:n innan jag stack iväg på äventyr, egentligen alldeles för sent. Men vad gör det. Det var ju faktiskt himla trevligt.

Blev en lång promenad dagen efter. Tappade bort mig helt och höll på att inte hitta hem. Pratade med Richard i telefonen samtidigt och han fick sig nog ett gott skratt. Stupid Me. Men det gick ju bra till slut. 

Tände ljus på mormors grav och sedan spenderades hela dagen/kvällen/natten på soffan med undantag för en dusch på ca en och en halv timme.

Invigde den vita räven i helgen. Ser visst lite skelögd ut men det bjuder jag på.




Den här veckan kommer att bli  fantastiskt bra. Jag känner det i hela kroppen. Massa förberedelser inför Soppans 30 årsfest i helgen. Åker ut dit redan på fredag och stannar till söndag. Ah! GE MIG LÖRDAG NU!

Ska in och spana på FB nu vilka som kommer.

Kramkalas på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0