Helgen.

Som jag skrev på FB....

Det är tydligen okej att spilla ut sju glas vin, dansa omkull sig själv och sina vänner, köra sanning och konka fast man är över tretton, ringa halva telefonboken och dryga, lägga sig på blöt gräsmatta och titta på icke existerande stjärnor. Speciell kväll!

Livets värsta fylla. Top tre iaf!
Ångrar ingenting, för det finns ingenting att ångra. Jag hade en jävligt kul kväll och jag hoppas att alla andra känner samma sak!

T gjorde en kanna med någonting som skulle shottas. Jag tyckte att det var så gott att jag drack det som drink istället (flera glas givetvis). Aldrig mer, aldrig mer..

Miso, tack för en helt fantastisk helg! ♥

Söndagen var lika jäkla bra som lördagen måste jag säga. Jag har nog aldrig skrattat så mycket. Någonsin!

Mer TYG till folket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0