Vårkänslor

Ett två tre fyra par nya solbrillor.
Tre stycken som jag kan sitta/trampa sönder och tappa bort utan att gråta några större floder. Ett par som jag funderar på att endast sitta hemma och beundra. Fin fint!

Stannade kvar efter jobb och hängde på terassen med G och Millan. Härligt att känna solen steka lite mot ansiktet igen (för det behövs vill jag lova). Snackade skit och vek mig av skratt. Käkarna värker ännu.

Kom hem för inte så länge sedan. Jag och bästa Nett har varit ute och käkat god middag. Vi diskuterade livet, allt mellan himmel och jord. Kom vi fram till något vettigt? gör vi någonsin det? Mja.

Tog en lång promenad hem. Verkligen en vacker vårkväll men jag önskar att jag kunde njuta mer. För mycket tankar som snurrar och stör just nu. För mycket känslor som jag inte kan sätta ord på. Puh. Men jag är övertygad om att helgen kommer bli underbar på alla sätt och vis. Har en bra magkänsla.

Nu är det sängdags.

Sov gott !



Inte nutid.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0