Vilseledande uppgifter.

Enligt mitt horoskop skulle jag (väduren) få en romantisk start på veckan. Men tji fick jag! Ska reklamera tidnings-fanskapet. Romantiskt my ass. Vart är min man, mina 50 röda rosor och intima umgänge? Inte här, verkligen inte här.  

Äh, skämt åtsido. Klarar mig fint utan! Jag är bara lite extra kram-sjuk ikväll.

Önskar att jag var hemma i Västerås hos familjen. Känner stort behov av mamma och syskon kärlek! Hanna blir tre snart. Det är helt galet. Min fina lilla-lilla-lillasyster. Finns inget jag önskar hellre i födelsedagspresent än att dem kommer ner nästa vecka. Fyller nämligen 21 på påskafton. Det känns gammalt. Så ska det väl inte vara? Hade gärna gått tillbaka ett par år i tiden. Av flera olika anledningar. Puh!

Har föresten förstått att min blogg ser helt sjuk ut från vissa datorer. Får styra upp det snart. Dock inte prio ett ikväll eftersom jag är trött som ett as.

G, om du läser detta (klart du gör) så är du världsbäst. Finaste vännen i världen som förtjänar endast det bästa.
Snart ska vi ut på äventyr igen (13:e dec-style). Det kommer bli bra!



Lillebror Totte och Jag. Saknar ihjäl mig!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0