Över bron.

Flyr landet tillsammans med G-boy, Johan och Sofie.
Johan har lovat mig många hetrokillar men jag har ett förbud, får inte vila ögonen på snaggade/rakade män med tatueringar. Lika bra känns det som.


Kanske dags att göra sig iordning nu om man ska träffa sin blivande man ikväll. G-boy har sagt att han agerar tolk tills jag lärt mig språket. Det tackar vi för hjärtat!


Gårdagen var föresten bara sick. Trevlig med sick. Träffade många människor som jag inte alls hade lust att se.
Men det var kul att springa in i Ex-kexet och bästa N som jag inte sett på evigheters evigheter. Vågar inte ens nämna hans namn i bloggen. Flickvänner är farliga! Hua.

Tar med mig kameran ikväll!

KÄRLEK


Alltså. Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0