Börja om från början...

.........Börja om på nytt!


Detta skall alltså föreställa min nya blogg. Lämnar den gamla, mindre bra skiten bakom mig. Funderar på att radera inläggen men så tänker jag att kanske, kanske kanske finner jag det på något sätt givande i framtiden att gå tillbaka och minnas 2007-2009 i bilder och ord. Visa mina icke ännu existerande barn vad mamma gjorde som ung? Hah, nej. Tror knappast det.

Men det här känns ju förträffligt, att ha någonstans att dampa av sig igen. För är det något det finns gott om så är det just precis det, damp. Damp light, damp medium och damp deluxe.

Jag är upp och ner, ner och upp.
Ena dagen över-seriös blogg, andra dagen not so much (not at all).

Skriver för mig själv, för att jag inbillar mig att det gör mig gott. Kanske det, kanske inte.

Det kvittar egentligen.

Godnatt



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0