Trött Tilda.

Har precis kommit hem från en härlig picknick i solen med Nett.
Trött som satan är jag. Får se om jag ens orkar sätta en fot utanför lägenheten ikväll.

Igår var mitt fina gudbarn Tilde här hemma medans päronen hennes gick på studentfest.
Alltid lika mysigt men nu var "Stumpi" hängig och hade hög feber. Ville inte äta mat,dricka välling eller vatten
så vi gick till konsum och köpte Piggelin. Då blev det fart på den lilla krabaten. Fort gick det! Och som hon skrek när jag snodde en tugga.

Nu ska jag lägga mig i ett bad.
Uppdaterar senare med bilder från cowboy festen med jobbet (om jag orkar). Galet!




Trött Tilde vilar i gudmors famn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0