thank god it's friday


Foto: Goran Media

Det är ingen vanlig dag för det är faktiskt fredag idag. HURRA HURRA HURRA!

Okej. Jag är övertaggad.

Ska till systemet och sedan hem och duscha varmt i en evighet! Riktigt kallt på kontoret.

Imorgon är det släktens (på mammas sida) årliga julfest. Längtar! Kommer dock sakna mina syskon (och mamma såklart) som inte har möjlighet att ta sig ner den här gången. Och Emilia fanskapet som befinner sig i Amsterdam. Jag behöver ju dig? Saknar vin-kvällarna på min gård i somras. Underbart! Men hur som..  

Eftersom alla kusinerna utom jag och Johanna har skaffat sig varsin bättre hälft så skall jag hänga extra mycket med henne. (Kärlek till dig hjärtat!) Lär ju bli min bordsdam också så kan vi snapsa ikapp.

Jahapp. Vad ska vi nu skriva om?

Funderar på att berätta en hemlighet men mjä, nej. Sparar det till senare.

SMACK!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0