Göteborg - underbara dagar!

Vi kidnappade födelsedagsbarnet Bea och åkte till Göteborg över helgen.
Fredagen var galen! Såhär i efterhand kan man ju tycka att det kanske inte var så smart att börja förfesten när vi kom fram vid fyratiden på eftermiddagen.

Lördagen spenderades till stor del i Filles vardagsrum med gigantiska vattenglas och huvudvärk. Tog tag i oss själva vid fem snåret och korkade upp igen. Drog till Liseberg på Julmarknad. Hur mysigt som helst! Käkade gott och mös vidare!

Igår var jag på Gekås (Ullared) för första gången i mitt liv. Det var speciellt. Om där varit mer folk hade jag nog inte pallat. Men fick med mig lite smått och gott iaf. Kul!

Var sådär lagom as-trött när jag kom hem. G-boy kom och vålds-gästade i en halvtimme och sedan kastade jag ut honom (förlåt vännen). Skulle nämligen få krispigt besök och då är det okej att göra så.

Den krispiga och jag tittade på Beck och pratade prydligheter och sånt.

Jag somnade runt 02 och känner mig sådär lagom pigg idag (läs: inte alls pigg).

Men ikväll kommer Richard minsann, och då finns det ingen tid för sömn. Får ta en powernap när jag kommer hem. Flyget är inte här förrän nio iaf.

Tips på bra måndags aktiveter någon?

Nu ska jag leva loppan resten av lunchen. Tjohej!






Kommentarer
Postat av: Sofie

Från en soffa - det började bättre än jag tänkt ;) - till enn annan - SOVA, är ett hett måndagstips! Nu kryper jag ner och kurerar mig! Hörs och syns förhoppningsvis på ons! Soffiproppen

2010-12-06 @ 22:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0