Bara julfest en gång om året. Tack och lov!

Vi hade det så jäkla kul på glasklart igår. Jag är oerhört glad och tacksam för att jag får jobba med så härliga människor. Kärlek kärlek kärlek till er!

Lite vad som hände då....

* Sanningen om Zhenjas hår kom ut (kanske det viktigaste på hela kvällen).
* Min BH valde att tacka för sitt och sköt iväg ena bandet.
* Lena träffade ett skägg som hon sedan bytte ut mot en boråsare. Tror bestämt att det var ett vandringshem inblandat också. 
* Jag fick inte med mig varken  Miso eller Lena hem som planerat.
* Det dansades tryckare alá mellanstadie-style.

Det barnförbjudna sparar jag. Jag skötte mig iaf exemplariskt. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0