Vårkänslor

Har gått runt med jordens största leende hela dagen, och ett litet pirr i magen. Tack underbara vädergudar!

Det har varit en väldigt med betoning på väldigt händelserik måndag. Från början till slut! Men det passar sig inte riktigt att skriva om här. Det kan bli tok-fel! Men som vi skrattat. Jag är helt slut!

Trillade förbi favoritbutiken på vägen hem. Tror bestämt att jag får ta en annan sträcka snart för jag kan inte gå in där utan att handla någonting.


Ikväll blir det lugnt. Ska slänga ihop en smoothie snart och lägga mig i ett bad.

Känner mig lycklig!


Dagens impulsköp: Vackraste paraplyet från Lisbeth Dahl och ett bedårande smyckeskrin!


Barnsligt gulligt!


Och Mathilda vet precis vad som skall hängas där.


Jaja. Nu ska jag tråka mer!

Hoppas att mina älskade vänner haft en lika bra dag som jag.




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0