Fuckedupmind.nu

Konstig kväll igår. Konstig natt också. Vet inte om det var bra eller dåligt ens en gång. Men skitsamma. Ny dag nya tag!

Samtalsämnet på kontoret var självklart fredagens afterwork. Skvaller skvaller! Men det är inget vi tar upp här.
Vill inte bli köttad av mina kollegor imorgon.


Nu ska jag ta en prommis till hemmakväll och hyra film. Vet visserligen redan hur den slutar (tack Alex). Men kanske lika bra så är jag förberedd med näsdukarna.

Fick inbjudan till lillasyster Hannas kalas idag. Tanken var kanske inte att jag skulle börja gråta, men jo. Så fick det bli! Saknar mina fina syskon så mycket. Önskar verkligen att jag hade kunnat åka hem till helgen.

Fy vad patetiskt överkänslig jag är nu.

SLUT MED DET!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0