Crazy.

Gårdagen var bra,dålig,underbar,hemsk,fin,vidrig. Lite av allt!
Den började hos Marcus och slutade på Etage av alla ställen (ja, kusin Johanna fick bestämma). 

Finaste killen sällskapde med mig hem halv fem på morgonen! Tack för pratstunden K. Verkligen tacksam!

Idag har jag jobbat (trött-Mathilda).
Hände en hel del läskiga saker på kontoret, så två riddare fick komma och rädda mig och Soppan. thanks! ;)

Vi får se vad det blir ikväll..
En del av mig vill gå ut och dricka femton liten vin. En annan vill krypa under filten med en bok.

Ska ta en promenad nu. Se om jag kan skingra tankarna lite. 

Men först rensa msn listan lite. Den börjar bli smutsig!




Överseriös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0