Bus

Jag tror bestämt att gamla Mathilda vaknade till liv igår. Verkligen på tiden!
Hade en jätte mysig, trevlig kväll på lilla torg som avslutades på bästa sätt.

Sov ca två timmar inatt. Känns ju väldans lagom! 
Pallrade mitt zoombie-liknande jag till doktorn och sedan vidare till kontoret där jag sitter nu.

Kan inte riktigt förstå att det är fredag imorgon, jag har mer en "onsdags känsla". Men tur att det är åt det hållet och inte tvärtom!

Ska ta en sväng förbi min nya favoritbutik på vägen hem i eftermiddag. Vill ha nya lägenhet nu nu nu så att jag kan plocka på mig mer, större grejer.


Gårdagens inköp: Ett riktigt gott, kryddigt doftljus från Marie Claire och ett nytt
kors min byrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0