Birthday girl

Klockan är över 00:00 vilket betyder att det är den 3:e April, och att jag levt 21 år på denna jord. WEHO!

Ska strax sova och hålla tummarna för skönsång imorgonbitti!
Sedan bär det av till Marklunda för att fira födelsedag och påskafton tillsammans med hela stora älskade släkten. Bäst av allt är att mamma kommer, och lillskruttan.
Mami hade egentligen planerat att överraska mig men det gick sådär, hon är så jäkla kass på att ljuga. Gör dock ingenting! Det är absolut den bästa presenten att dem kommer ner. 



Var på mormors grav idag. Hon fick en cigarett i vanlig ordning!
Vet att hon är med oss imorgon, och Börje med såklart.


Har packat ner alla påskpresenter som jag ska ge till mina hjärtan också!


Nej. Sängen nu!
Natti vänner





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0