Fjorton timmar

Vi har aldrig haft så mycket att göra på jobbet tidigare, det är knappt man hinner andas. Fördelen är att det känns som att dagarna går fortare, och att man faktiskt inte har tid att tänka på allt annat som händer runt omkring just ju. Chefen var finast i världen och bjöd på mat innan vi körde ett lagom segt kvällspass på admin. Hon beviljade dessutom min semester i april. 11 dagar att göra lite vad jag vill med! Hur PEPP? Nu kan jag börja planera på riktigt. Och fina vänner, glöm inte uteserveringspremiären på lilla efter jobbet på torsdag. Jag behöver ett par glas vin, typ mer än någonsin. Är ni med? Nu ska jag puffa upp kuddarna så att jag får skeda lite på låtsas. Bättre än ingenting. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0