Segt

Sitter kvar på kontoret och försöker få tiden att gå fortare. Slutade egentligen för en halvtimme sedan men tänkte dra direkt till gymmet. Dock tar det lite längre tid för Johanna som skall ta sig hem från Trelleborg och hinna pussa på familjen innan hon kan sticka dit. Vi får se om vi hinner träna någonting tillsammans idag. Hoppas! Känner mig helt slut och vill lägga mig tidigt!

Annars har jag haft en bra dag. Inget jätte spännande som hänt direkt.

Ni får bilder vettja. Lite nytt och lite gammalt.


Min voff.


Ribban en härlig dag.


En blond Mathilda och Fina i Göteborg. Speciell resa. Mycket Speciell.


Simon och jag (som försöker gömma mig i kylskåpet)


En snygg tjej bara!


Midsommar minsann!


Bästisarna. Stilen var väl.. sådär!


Mams och lillasyster!


Ynglingar!

Och nu kom jag på att jag borde gå och titta på en klänning. Bra där. Tidsfördriv! (glädjeskutt).

Sticker nu. Tjao!

Håll föresten tummarna för att jag kommer ihåg att göra mig iordning imorgon. Jag är nämligen inte jätte bra på det innan jobbet. Lämnar oftast ansiktet hemma i badrumsskåpet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0