Dun dun dun..


Bild på mig och Miso-anden från i fredags!
Kan säga att vi inte såg lika städade ut ett par timmar efter detta.


Jisses. Den här dagen alltså. Är det normalt att gråta till Fab5 eller är jag överkänslig?
Tror inte jag bölat så mycket på ett år som jag gjort idag. Nu senast till slutet av filmen A mighty heart.
Imorgon är det jag som läser en "feel good bok" eller dylikt!


Och du kan fortfarande ta bort dig själv. Hur svårt kan det vara att bara sluta höra av sig.


Det får nog bli Lite sex and the city nu.

Mr. Big: Hey, have you got a light?
Carrie: I quit.
Mr. Big: Aw, we always used to share a cigarette together.
Carrie: We did a lot of things that were bad for me together.



Precis så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0