Godnatt-blogg.

Ikväll har jag, mamma och finaste moster Anette myst hemma hos mig med middag och gott vin.
Vi har pratat om livet i största allmänhet och vilka jäkla svängar det kan ta ibland. Både på gott och ont antar jag.
Fick ett telefonsamtal från farmor som berättade att pappa ligger på sjukhuset igen. Då känns det så otroligt skönt att ha mamma här nere. Det betyder verkligen allt och lite till!

Imorgon fyller hon år och då ska vi hem till morfar och fira tillsammans med resten av släkten. Ser verkligen fram emot det, och lite välförtjänt vila på lördag innan melodifestival-kalaset här hemma.

Nu ska jag titta klart på Svensk maffia och sedan kasta mig i sängen.

Sov gott mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0